tiistai 27. marraskuuta 2012

You're the voice I hear inside my head, the reason that I'm singing

Aattelin nyt avata tälläsen listauksen muodossa vähän mun musiikkimakuu. Tsekatkaa ihmeessä:)

Kappale..
Jota kuuntelin viimeks - Antti Tuisku - Pieni Teko
Joka soi päässäni - Robin - Frontside Ollie
Joka kuvaa tämän hetkisiä tunteitani - Cheek ft. Lord Est - Kaikki Hyvin
Joka muistuttaa minua jostakin - Rew - Rakkaudella Minä
Jota rakastan - Bruno Mars - Just The Way You Are
Joka muistuttaa minua viimekesästä - JVG ft. Raappana - Kran Turismo (kapteenille läpyläpy!)
Johon en ikinä kyllästy - Alexadra Stan - Mr. Saxobeat
Jota voin tanssia - Pibull ft. T-Pain - Hey Baby
Joka saa minut nukahtamaan - Plain White T´s - 1234
Jota kukaan ei olettaisi minun rakastavan - Amaranthe - Automatic
Jonka kuulen usein radiosta - Jesse Kaikuranta - Vie Mut Kotiin
Jonka toivoisin kuulevani radiosta - Lauri Ylönen ft. Anette Olzon - October And April
Suosikkilevyltäni - Antti Tuisku - Lämmin lumi peittää maan
Jota kuuntelen vihaisena - Ensiferum - Lai Lai Hei
Jota kuuntelen iloisena - McFly - Obviously
Jota kuuntelen surullisena - Mariska - Miksi Rakkaus
Jonka haluan soivan hautajaisissani - River Flows In You (pianolla)
Joka naurattaa minua - Lavis - Kullikellot
Jonka osaan soittaa jollain instrumentilla - Varpunen jouluaamuna
Jonka toivoisin osaavani soittaa - Lasse Mårtenson - Myrskyluodon Maija
Joka saa oloni syylliseksi - Skandaali - Bileet
Lapsuudestani - Pieni tytön tylleröinen
Suosikkikappaleeni tähän aikaan vuosi sitten - Antti Tuisku - Rukous
Joka saa minut itkemään - Suvi Teräsniska - Hei mummo
Josta kaverini pitävät - Cheek - Puhelinlangat laulaa
Jota lauloin viimeksi - Kaija Koo - Tinakenkätyttö
Jota joku perheestäni kuuntelee - Jukka Poika - Kylmästä Lämpimään
Jonka osaan täysin ulkoa - Hoobastank - The Reason
Josta saan kylmiä väreitä - Johanna Kurkela - Rakkauslaulu
Joka muistuttaa minulle tärkeästä ihmisestä - Laura Närhi ft. Erin - Siskoni
Josta olen alkanut viimeaikoina pitämään - Cheek ft. Yasmine - Syypää Sun Hymyyn
Jota kuuntelen seuraavaksi - Camp Rock - This Is Me

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti