tiistai 9. lokakuuta 2012

Mulle tärkeetä - toiselle täyttä paskaa!

Aattelin nyt tehä postauksen mun pitkäaikasimmasta musaihanuudesta, eli Antista♥! Nyt se kuka aattelee, et voihan vittu, ni aatelkoot, ei tätä postausta oo pakko lukee, mut haluun kirjottaa, koska mä tykkään!

Sillon, ku Antti oli Idolsis ni en hirveemmin ees katellu sitä, enkä siinä huumassa alkanu tykkäämään. Kuitenki mulla sit oli eka levy kouras melkei sen julkistamisen jälkee ja siitä se rakkaus sitte sytty.

Monet vihaa tota Antin ääntä, mut musta se kuuluu sille ja on ihana, vaik onki sitte erikoinen! Lisäks musta se esiintyy tosi luonnollisesti ja on aito, tai sitte se peittää sen todellisen minänsä ihan helvetin hyvin. Oon käyny vissii kolmisen kertaa kattoos Anttii ja aina toi esiintyminen vaan paranee.

Jotenki siitä oon tykänny erityisest, et noi sanotukset on jotenki kulkenu mun elämänvaiheitten mukana samaa tahtii. Sillon alussa ne sanotukset oli hyviä, mut nyt ne tuntuu jo vähä naiiveilta. Mut sit tilalle on tullu näitten uusien kappaleitten sanotukset, mitkä sopii sitte tän päivän elämää!

Kaikista eniten mä tykkään Antin joulukappaleista, jotenki sen ääni ja olemus sopii niihin.

Toivottavast ette vihastunu tästä sen enempää, vaa jos vaikka joku näkis Antissa hyviäki puolia. Eikä tää oo mitään mainostamista tai käännyttämistä, vaan halusin vaan kertoo miten ite aattelen!

Täs on vielä matskuu viime jouluselta Antin keikalta! Tänä vuonnaki on tarkotus mennä kattoon Antin joulukeikkaa, sitä ootellessa!♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti