keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Nää rakkauslaulut on aina vähä niin ja näin, mut joka sana tulee sisältpäin


Toivomus, ajatus jonkun toisen puolesta
Parantaa maailmaa murheesta ja huolesta
Teko on jokainen, kallisarvoinen
Toisen puolesta, jos teet sen

 Meidän hetket jää mun ihoon kii
Mä kannan niitä vuosiin viimeisiin,
Rakas




 Sä voit minuun luottaa
Ja sä voit aina minuun luottaa
Oon tässä, tartu lujempaa
Ohjaan, kun astut suurempaan






 Ensi kerran kun silmiini katsoit
Sä suoraan mun sieluuni näit
Sä mun elämään värit taas taijoit
Ja mä lensin valoa päin



 Tämä yhteinen tie
Meidät mukanaan vie
Sillä vierelläsi on kaunista niin








Rakastan teitä♥

4 kommenttia:

  1. apua toi webbikuva teijä mökiltä!!!! :D mut aaaaaawww<3 meidän täytyy nähdä pikimmiten.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah en ees tienny et olitte ottanu noit kuvii ku löysin vast yks päivä ne:D:D:D miu nii!!!♥

      Poista
  2. awws, mäki siellä!

    VastaaPoista