maanantai 4. maaliskuuta 2013

En tykkää

Naiset ei tykkää mistään. Paitsi hyvistä sukkahousuista. Niin ja juoruista ja suklaasta. Mäkään en tykkää mistään. Mä en tykkää pureskella mun kynsiä. Mä en tykkää siitä, että mun hiukset katkeilee ja jokapaikka on niitä täynnä. Niitä irtohiuksia. Mä en tykkää tyhjentää niitä viemäristä. Hyi, en ollenkaan.
Mä en tykkää myöskään nukkua pitkään. Mä en tykkää ahdistuksesta, joka tulee, kun en tee mitään. Enkä mä tykkää käyttää hameita.
Mä en tykkää käydä baarissa. Paitsi joskus. En tykkää selleristä. Enkä tillistä. Enkä uuniperunoista.
Mä en tykkää siitä, että mun kenkiin menee lunta. Enkä, että se sulaa sinne. Märkää, en tykkää. En tykkää, kun mun päätä särkee. Sillon en tykkää mun olosta yhtään.
Mä en myöskään tykkää Cheekistä, paitsi joistain kappaleista. En tykkää myöskään siitä, että koodasin just tällä koneella jotain, eikä se mee pois. Se ei mee pois. En tykkää yleensäkään siitä, että joku ei toimi. Miks pitää suunnitella jotain ja se ei toimi? Niinkun ne sukkahousut. En tykkää niistä, en edes hyvistä.

En tykkää siitä, etten saa unta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti