maanantai 18. maaliskuuta 2013

James Bond -elokuvien "rautahammas" ilmestyi juuri ruutuun



Heyyy! Tulin vähän kertoilee viimeaikasii tapahtumia. Reilu viikko sitte juhlittii mun siskon synttäreitä (onnea<3). Ei lähetty minnekään bailaamaan, vaan oltiin vaan pikkuporukalla meillä, mässäiltiin ja juteltiin vaan:) ! Olin mä leiponu tommosen kakunki, mikä näkyy tossa vieressä. Oon muutenki lähiaikoina leiponu toosi paljon ja tehny ruokaa ihan alusta asti ite. Joooo, oli siis nice ilta!:) Meillä on nykyään tosi usein viikonloppusin tapana löllöillä tol samal porukal ja vaan sekoilla, kuinka rentouttavaa!!

Koulujutuista en jaksa sen enempää kertoa, kun että tässä on nyt kokoajan sellasta, et kun joku juttu valmistuu, ni pitää alottaa toista. Onneks aikataulut ei oo liian kiireisii!




 Täällä Lappeenrannassa mä sitte iltasin istun koneella, yleensä, mut oon keksiny täs lähiaikoina muutaki tekemistä. Oon alkanu lukee kirjoja! Tossa vasemmalla näkyy pari kirjaa, joita oon lueskellu. Toi Cecelia Ahernin tyyli uppoo kyl! Ei tarvi ajatella yhtään, mut teksti ei silti oo liian runollista ja kokoajan tapahtuu jotain (siitä mä tykkään!). Voin suositella noita sellaseks tosi kepeeks lukemiseks:)



Katon täs samalla James Bondii ja täst on tullu mulle jo maanantai-illan tapa.. Muutenki oon täs viimesen puolen vuoden aikana kattonu elokuvii enemmän ku varmaa mun koko elämän aikana.

Mutta sellasta! Viikonloppuna ois tarkotus suunnata Helsinkiin. Lauantaina ois luvassa biletystä, sunnuntaina lagailua ja maanantaina mennään shoppailemaan ja kattomaan yhen lääkiskaverin speksi Isiemme hilut!!! Ja tosiaan toi speksi on lyhyesti semmonen, usein musiikkinäytelmä, minkä voi keskeyttää missä vaiheessa vaan huutamalla "Omstart!" ja sitten ne näyttelijät näyttelee saman kohan jotenkin eritavalla. Yhtä speksiä oon aikasemmin ollu kattomassa ja oli kyl ihan sika hauska:D

Palaillaan, "pitää" käydä seuraamaa kuka muija Bondille päätyy :):):) BYE!

2 kommenttia:

  1. Itekin oon lukenu noita Cecelia Ahernin kirjoja, ja oon kyl tykänny tosi paljon! :)

    http://the-passions-of-my-life.blogspot.fi/

    VastaaPoista