torstai 5. marraskuuta 2015

Blogin nimi

Heippa!

Tää blogin nimiasia on ärsyttäny mua siitä asti, kun perustin tän blogin. Oon tässä tosissani pohtinu, että nimeen on tultava muutos. Vaikka "Keep it real" kuinka kuvaiskin mun elämän asennetta, ei se sovi mulle. Sitä paitsi sen nimisiä blogeja on jo, mitähän oon oikein ajatellu.. Listailin vähän pointteja tästä nimiasiasta.

1. Ensinnäkään mun mielestä mulle ei sovi millään tavalla englanninkielinen blogin nimi. Miksi? Tykkään kyllä kaikista lauseista ja mietteistä, mitä netissä liikkuu englanniksi. Se oli varmaan syy, miksi päädyin tohon "Keep it real" -juttuun. En kuitenkaan koe olevani "englanti-ihminen" ja mun elämä ei ole kuin noi ihanat mietelauseet. Ja muutenkin, oonhan mä nyt aika suomi-ämmä.

2. Mikäs blogin nimi sitten voisi olla? Haluun, että se on suomea ja liittyy jotenkin kokemiseen, elämiseen ja onnellisuuteen. Mutta sitten tuleekin se plöh-olo. Oon keksinyt vaan huonoja ideoita.

"Pauliinan kokemukset" - Juu ei, ei, ei.
"Kokemuksia" - Njäh, liian tavallinen.
"Pauliinan elämää" - Liian Ötökän elämää, muuten ihan kiva.
"Pauliina kokee" - Ja oppii ja oivaltaa? Tervemenoa vaan päiväkotiin.
"Pauliinan päivät" - Rimmaisi kivasti, mutta liian mummo. Ja kuulostaa pahaenteiseltä..
"Aitoa elämää" - Jep, jep. Onkohan tän niminen kirja olemassa?
"Paven matkassa" - Hmm..
"Pave's life" - EI SITÄ ENGLANTIA, eikä Pavea.

3. Aina vaan päädyn tähän samaan, enkä keksi mitään. Mitä, jos mun blogista tulisikin nimetön? Onko blogin nimellä oikeastaan mitään väliä? Joo on, mutta ei oikeastaan mulle. Mähän kirjotan tätä vaan omaksi ilokseni. Nyt mä sen päätän. Nimittäin blogin nimen.

Tervetuloa,

Blogi nimeltä elämä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti