perjantai 14. syyskuuta 2012

KULTTUURII?

Moikka vaan! :)
Oon ihan hurahtanu Sofi Oksasen - Puhdistus -kirjaa!! Eilen ja tänää oon lukenu sitä jo monta tuntia, eikä ookaan enää paljon jälellä. Sehän kertoo virolaisten naisten elämästä, eikä tosiaan oo mikään komedia kirja, ei sinne päinkään. Ensin aattelin et ei mua kiinnosta toi koko aihe, mut sitten näin mainoksen siitä leffasta ja aattelin et ehkä sen vois lukasta. Ja suosittelen, jos jaksaa lukee tollasta vähä rankempaa tekstiä (ei tosin ainakaa täs vaihees viel niin rankkaa ku oisin odottanu). Haluisin vaa ahmii koko kirjan nyt saman tien!!!
Ei musta sentään mikään pelkkä kirjahöperö oo tullu täs muutamana päivänä vaan oon mä tehny muutaki. Eilen avattii Kouvolaa uus kauppakeskus Veturi, ja kyllähän se piti käydä tsekkaamassa. Kaupoissa ei jaksanu kierrellä ku sitä porukkaa oli niin paljo että hyvä et kävelemään pääs! Siellä uudessa Kino123 oli kuitenki halpoja leffalippuja ja kävinki ostamas pari lippuu Ice Age 4:ään (mikä käytiin siis äsken kattomassa, ja mun vieressä istu ihana pieni tyttö mikä kyseli koko ajan sen isiltä, että: "onks tää elokuvaa? pääseeks noi kotii? asuuks tuol meressä haita?" IHANA!). Samal ostin myös kaks lippuu Ted nimiseen leffaan mikä mennään kattomaan sitte huomenna illalla, toivottavast on hyvä!
Huomenna meen vihdoin kattomaan myös SAMI HEDBERGIÄ!!!!! Oon niin pitkää halunnu nähä sen livenä ja nyt nään! Että jos en enää kirjottele, niin oon kuollu varmaan nauruun..
Rentoo viikonloppua vaan kaikille!:)


ps. Yrittäkää olla stressaamatta turhista. Mulle se on ihan sika hankalaa mut yritän kokoajan olla miettimättä kaikkee mitä pitäis tehä, kaikki kuitenki hoituu!

JA lisäilkääs ittenne lukijoiks jos vaan kiinnostaa thaanks:) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti