keskiviikko 5. syyskuuta 2012

"Kuvaan sitte vaikka mun lämmittämää pakastepizzaa!"

Heippa! Ihan ekaks haluisin kertoo vähän itestäni. Eli oon Pauliina ja keväällä tuli täyteen kakskymmentä vuotta. Viime vuonna muutin Lappeenrantaan opiskelemaa Tuotantotaloutta (never heard?:D) elikkä tekniikkaa ja kauppatieteitä. Sitä ennen asuin Valkealassa, mikä onki nykyään jo Kouvolaa.

Hmm, mitä mä teen vapaa-ajalla.. Valkealas tuli pyörittyy kavereitten kaa aika paljon, useimmiten vaa lagailtii mäkissä!!! mut kyl välillä tuli tehtyy jotai vähä enemmän mieleenpainuvaaki (näistä reissuista tuutte varmaan kuulemaan). Nykyään käyn alkuviikot koulussa ja biletän jos sattuu jotku opiskelijatsembalot olemaa ja loppuviikosta matkustan sit takas Valkealaan poikaystävän ja perheen luokse!

Harrastuksista voisin vähän kertoilla, ni tiedätte vähä mitä ehkä osaan! Pianoo on tosiaan tullu soiteltuu kymmenen vuotta, mut se jäi sitte ku etee tuli kirjotukset. Oon myös tanssinu ainaki viis vuotta ja siit tosiaan tykkäsin! Ja tykkäisin vieläki, mut ei oikee oo löytyny sopivaa mahollisuutta jatkaa enää tääl Lappeenrannas. Noi nyt lähinnä semmosina kunnon harrastuksina. Onhan sitä pienenä tullu oltuu partiossaki, mut se oli enemmänki leikkii, kivaa kyllä seki!

No tärkeimpänä asiana on nyt, että uskallanko alottaa bloggaamisen? Mulla ei tuu paljon oteltuu kuvia, enkä sen takii pysty tekemää mitää hirveen "hienoo" blogia. Enkä mä harrasta mitään extremejuttua, mistä muut vois olla kateellisia ja silleen et WOW!  Joku täs kuitenki kiehtoo. Haluun kirjottaa mun ajatuksii ja kertoilla hauskoi juttui, mitä on tullu tehtyy, jos joku vaikka kiinnostuis ja sais jopa uusii tuttavuuksiiki. Ja jos aina, ja usein, ei oo mitään tärkeetä kerrottavaa kuvaan sitte vaikka mun lämmittämää pakastepizzaa.

That´s it! Kuva on jo yli vuoden takaa, mutta oonpaha ainaki ylioppinut!!

2 kommenttia:

  1. hyvä vaa ku kirjotat nii pysyn ajan tasalla lappeenrantajutuista! :DD

    VastaaPoista