maanantai 10. syyskuuta 2012

Yhdestä puusta meidät veistettiin, päästä varpaisiin

Heippa vaan! :)
Pakko tähän alkuun kertoa tän aamun kiirejuttu. Olin lähössä kotoota iskän kyydillä asemalle. No, sitten ku oltiin just kääntymässä viimesistä valoista ja pääsemäs perille, ni huomattii et kappas bussi lähtiki jo. Noo eipä siin muuta ku lähettii ajaa sen bussin eellä ja yritettii saada sen verran etumatkaa, et ehin jollain pysäkil jäädä pois autost ja viel pysäyttää sen bussin. Lopulta kyl pääsin sit kyytiin, hyppäsin liikkuvast autost ulos ja silleen. Nyt oon kuitenki jo Lappeenrannas ja ehin käydä jo kaupaski!
Perjantaina kävin vähän ostoksilla ja löysin ku löysinki uudet treenitossut, viel kivat ja hyvät! Käytii myös mun siskon kans kattomassa Jukka Poikaa ja oli kyl ihan huippu, fiilis oli tosi hyvä! Lauantai-iltaan oltii vaa kaveriporukal löllöttelees ja kattelees BB:tä ja sit jotain jännää leffaa, tais olla Wolf Creek? Huisin jännittävä, mut oikeestaan aika tylsä..
Sunnuntainaki vaan löllöilin ja koitin kattoo vähä koulujuttui. Illal käytii viel mun toisen siskon kans lenkil, mut ei voitu olla kauaa ku mun jalat jääty, siel oli varmaa 2 astetta lämmintä!!
Mut eipä kummempia, tää viikko alkaa ihan rennois merkeis ku vast 12 kouluu ja sit illal DanceMix (kerron täst myöhemmäs postaukses lisää). Tos on viel pari kuvaa!
























Ja tsemppii viel kaikille kellä alkaa nyt syksyn kirjotukset! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti