maanantai 1. joulukuuta 2014

1. Let's December it!

Jeeeeeeeee moi!!! Jes joulukuu alko. Nyt saan sit vihdoin laillisesti kuunnella täysillä joululauluja, leipoo pipareita ja torttuja sekä availla mun ylisöpöjä joulukalentereita. Ai mitenniin oon jouluhullu? Aattelin joulukuun kunniaks tehä tänne bloggausjoulukalenterin; eli joka päivä jotain uutta kivaa juttua :) kuulostaako kivalta?

En oo tosiaan postannu puoleen vuoteen, vaikka monta kertaa oon meinannu mut mut.. Yks idea tälle joulukalenterille on käydä vähän läpi mitä kaikkee oon kokenu kesän ja syksyn aikana. Mutta don't worry, lupaan postata myös joulujuttuja!

Asiat on entisellään asumisen suhteen, edelleen lymyillään täällä Lappeenrannassa. Poikaystäväkin on jaksanu katella mua ja kaverit on lähes tulkoon samoja, kun puoli vuotta sitte. Ja oon edelleen onnellinen!

Huomiseen! ♥ Onhan sielläki jo avattu kalenterien ekat luukut?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti